DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü

Müşteri ilişkileri Uzman Yardımcısı

Pek çok farklı sektörde, Türkiye’nin en büyük kurum ve kuruluşlarına, insan faktörüne odaklanan değişim stratejilerinin geliştirilmesinde danışmanlık ve bunların uygulanmasında, insan kaynakları sektöründe destek hizmetleri veren DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü Kurumsal Gelişim Merkezi kadrolarında yer almak isteyen iş arkadaşları arıyoruz.

Genel Nitelikler

  • İleri düzey Microsoft Office programlarına hakim, Tercihen ERP ve/veya CRM programı bilen
  • Tercihen İngilizce dil yeterliliğine sahip olan
  • Lisans / Ön Lisans Mezunu
  • Üniversitelerin; İşletme, Büro Yönetimi ve Sekreterlik, İletişim veya Halkla İlişkiler Bölümlerinden Mezun
  • Bu pozisyonu kariyer olarak gören ekip arkadaşı aramaktayız

 

İş Tanımı

  • Telefon ve mail ile müşteri aramalarını ve taleplerini karşılamak,
  • Müşteri İlişkileri koordinatörü ile birlikte arama listesi oluşturmak,
  • Müşteri ziyaretleri için etkin zaman planlamasını yapmak,
  • Müşterilerden randevu alımlarını gerçekleştirmek,
  • Ziyaret edilecek firmalardan randevu teyidi ve yol tarifi almak,
  • Aranan veya ziyaret edilen müşterilerin firma bilgilerini veritabanına girmek,
  • Müşteri tekliflerini hazırlamaya destek vermek, müşteriye iletilmesine ve takibini yapmaya destek vermek,
  • Müşteri bilgi bankasını güncel tutmak
  • Müşteri İlişkileri Danışmanlarının sunum ve raporlamalarına destek vermek,
  • Dönemsel raporları hazırlamak,
  • Gerekli ve ihtiyaç durumlarında müşteri ziyaretlerine destek vermek,
  • Gereğinde DBE Kurumsal Gelişim Merkezi’ndeki diğer bölümlerin danışmanlarına destek vermek.

İlanımızla ilgilenen adayların CV’lerini kgm@dbe.com.tr adresine göndermeleri rica olunur.

 

Yorumlar

Yorumlar