DBE Kişilik ve Tutum Envanterleri

Pasat 2000 Satış Yetkinlikleri Envanteri

Pasat 2000 Satış Yetkinlikleri Envanteri

PASAT 2000 Satış Yetkinlikleri Envanteri, satış pozisyonlarına yönelik personel seçimi, eğitimi ve gelişimi amacıyla kullanılmak amacıyla S. Poppleton ve P. Jones tarafından İngiltere’de geliştirilmiş bir envanterdir. Dünya’daki temsilciliği Hogrefe Limited’e ait olmakla birlikte, Türkiye temsilciliği Davranış Bilimleri Enstitüsü tarafından alınmıştır.

Satış pozisyonlarında başarının öngörülmesini sağlayan davranış biçimlerini belirlemek ve ölçmek amacıyla yapılmış bir araştırmanın sonucu olarak geliştirilmiştir. Kişilerin geçmişte gösterdikleri davranışları ve bu davranışları gösterme sıklıklarını ölçmektedir.

PASAT 2000 satış yetkinlikleri envanteri; satış personelinin seçiminde ve yerleştirilmesinde, mevcut satış personelinin uygunluğunun tespitinde, satış personelinin eğitim, gelişim ve kariyer yönlendirme çalışmalarında, satış perspektifine sahip personelin belirlenmesinde kullanılmaktadır.

PASAT 2000 Faktörleri

Global Faktör: Olumlu yaklaşım

Birincil Faktörler: Sorumluluk, değişime adaptasyon, duygusal uyum, sosyal uyum, motivasyonel uyum, sosyal kontrol, duygusal denge, özgüven

İkincil Faktörler: Yaşam-iş uyumu, kontrol

PASAT 2000 satış yetkinlikleri envanteri 153 sorudan oluşan bir envanterdir. Herhangi bir zaman sınırı olmamasına karşın, uygulama 25-30 dakika sürmektedir.

İçeriği Paylaş:

Benzer İçerikler:

Pasat 2000 Satış Yetkinlikleri Envanteri

PASAT 2000 Satış Yetkinlikleri Envanteri, satış pozisyonlarına yönelik personel seçimi, eğitimi ve gelişimi amacıyla kullanılmak amacıyla S. Poppleton ve P. ...

Öğrenme Stilleri Envanteri

DBE Öğrenme Stilleri Envanteri, bireylerin çevresini nasıl algıladıklarının, öğrenme çevresi ile nasıl etkileşime girdiklerinin ve öğrenme çevresine nasıl ...

DBE Dayanıklılık Envanteri

DBE Dayanıklılık Envanteri, tüm sektörlerde görev alan beyaz yakalıların dayanıklılık özelliklerini belirlemek üzere geliştirilmiş tutum ve davranış ...

16PF KİM Kişilik ve Meslek Yönlendirme Envanteri

16PF KİM Kişilik ve Mesleki Yönlendirme Envanteri, 11-22 yaş arası gençlere yönelik olarak geliştirilmiş bir kişilik envanteridir. İlk kariyer seçimi,...