DBE - ÇMA Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketi

DBE - ÇMA Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketi

Çalışanlarınızın Motivasyonunu, Beklentilerini ve Bağlılığını Bilimsel Yöntemler ile Analiz Ederek Ölçüyoruz.

DBE – ÇMA Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketimiz sayesinde, çalışan bağlılığını artırarak şirket performansını ve müşteri memnuniyetini yükseltebilirsiniz.

  • Çalışan geri bildirimlerinin anonimleştirilmesi sayesinde açık ve içten cevaplara erişebilmenizi
  • Kurumunuza özel güçlü ve zayıf yönleri belirlemenizi
  • Ekibinizin fark etmediğiniz beklentilerini keşfetmenizi
  • Benchmark verisi sayesinde Türkiye ortalamalarıyla kıyas yapabilmenizi
  • Bağlılığı arttırmak için uygulanabilir stratejik öneriler edinmenizi
  • Şirket performansınızı yükseltecek somut aksiyon planlarını
    sağlıyoruz.


Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı ile İlgili Makaleler
Çalışanı Kim Memnun Eder? - Emre Konuk 
Çalışanı Tanımak - Emre Konuk
Çalışanı Yönetmek - Emre Konuk   
Çalışan Bağlılığı ve Mutluluk - Emre Konuk

İçeriği Paylaş:

Benzer İçerikler:

Satış Yetkinliğini Arttırma

DBE’nin sunduğu kişisel ve kurumsal gelişim hizmetleri, çalışanların yapabilirliklerinden öte potansiyellerini saptamak konusunda farklılık yaratı...

Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı Araştırmaları

Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı Araştırmaları, genel olarak çalışanların kurum ve kurumda çalışmaya ilişkin memnuniyet düzeylerini, kuruma ve birli...

İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları

Kurumsal yaşamda bugüne dek en önemli kural, dış müşterilerin memnuniyetini sağlayabilmekti. Bugün ise, iç müşteri memnuniyetinin, kurumsal verimlilik için, en ...

Fokus Grup Çalışmaları

Fokus Grup Çalışması, yapılandırılmış bir kalitatif/nitel veri toplama yöntemidir. Kantitatif araçlarla yapılan değerlendirmelerde ortaya çıkan sonuçların ...