DBE - ÇMA Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketi

DBE - ÇMA Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketi

40 Yıllık Tecrübemizle
DBE - ÇMA Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketi

Çalışanlarınızın Motivasyonunu, Beklentilerini ve Bağlılığını
Bilimsel Yöntemler ile Analiz Ederek Ölçümlüyor,
Çalışanların ve Müşterilerin Memnuniyetini Artırıyoruz.

•     Kurumunuza özel anket tasarımı ve uzman danışmanlık
•     Online, SMS ve e-posta yoluyla kolay katılım imkânı
•     Anonim geri bildirimler sayesinde açık ve samimi cevaplara erişim
•     Ekibinizin fark edilmeyen beklentilerinin keşfedilmesi
•     Kurumunuzun güçlü ve gelişime açık yönlerinin net şekilde ortaya çıkması
•     Türkiye ortalamlarında, Benchmark verileri ile kıyas yapma imkânı
•     Çalışan bağlılığını artırmaya yönelik uygulanabilir stratejik öneriler
•     Şirket performansınızı yükseltecek somut aksiyon planlarının geliştirilmesi

Çalışan Bağlılığını ve Memnuniyetini Artırın, Sürdürülebilir Başarıya Erişin.

Detaylı bilgi için bizimle irtibata geçebilirsiniz.


Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı ile İlgili Makaleler
Çalışanı Kim Memnun Eder? - Emre Konuk 
Çalışanı Tanımak - Emre Konuk
Çalışanı Yönetmek - Emre Konuk   
Çalışan Bağlılığı ve Mutluluk - Emre Konuk

İçeriği Paylaş:

Benzer İçerikler:

Kuruma Özel Test Geliştirme

Test / Envanter Paketi Geliştirme Çalışması Test/envanter paketleri, bir pozisyonda performansı belirleyen ölçütler ve yetkinlikler incelenerek oluşturulur. ...

DBE - ÇMA Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketi

40 Yıllık Tecrübemizle DBE - ÇMA Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketi Çalışanlarınızın Motivasyonunu, Beklentilerini ve Bağlılığını Bilimsel Yöntemler ...

Yetkinlik Modeli Oluşturma

“Yetkinlik” en iyi performansa sahip kişileri ayırt etmeye yarayan bilgi, beceri, tutum ve kişilik özelliklerinin davranış boyutunda ifade ...

360 Derece Geribildirim Uygulamaları

360 Derece Geri Bildirim Sistemi, kişiden beklenen yetkinliklerdeki güçlü ve geliştirilebilecek yönlerini belirlemeyi hedefler. Bunun için kişinin davranışı ve ...