DoÄŸaya TeÅŸvik
Yaz ayları özellikle çocukların doğayı öğrenmeleri için bulunmaz bir fırsat. Yapılan araştırmalara göre, yaşantısal deneyimlerle yapılan öğrenmeler zihni hem daha çok besliyor hem de edinilen bilgiler daha kalıcı oluyor. DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü uzmanları, bir çocuğun derste birçok formülle öğreneceği denge kavramını, yaşantısal bir deneyim olan ağaca tırmanmayla kavramsal olarak öğrenebileceğini belirtiyor. Bu nedenle yaz tatilinde çocuklarınızı mümkün olduğunca sanat, kültür, doğa etkinliklerine teşvik edin. Özellikle sokakta oynamanın hem fiziksel gelişim hem de bilişsel gelişim için faydalı olduğunu unutmayın. Gezi ve tatil alternatifleri...
Parents, Temmuz 2016
Haberin devamını pdf formatında okumak için tıklayınız.
Benzer İçerikler :
Ölüm, çocuklar için gizemli bir kavram. Birçok aile bu konuyu çocuklarına nasıl anlatacağı konusunda kafa karışıklığı yaşıyor ve ölüm konusunu öteliyor. Peki ...
Her geçen gün kitap okumaya ilgi azalıyor. Aileler çocuklarını teknoloji çağının kurbanı yapmamak için kitap okuma alışkanlığını çocuklarına kazandırmayÄ...
DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü'nün deneyimli uzmanları tarafından geliştirilen Kariyer Planlama Programı, bilimsel beş test ve üç envanter uygulanması ...
Son 12 aylık süreçte ardı ardına gelen ve hepimizi o ya da bu şekilde etkileyen birçok sarsıcı haberle yatıp kalkıyoruz. Bir felaketi henüz sindiremeden,...
İlginizi Çekebilir :
TRAVMALARIMIZ var. Hepimizin. Büyük küçük. Etkilerini çok iyi bildiğimiz ya da bilmediğimiz. Toplumsal, ailevi, kişisel travmalarımız var... Hayata karşı nasıl ...
Aileye yeni bir bireyin katılımıyla başlayan babalık keyfi, sorumlulukları da beraberinde getiriyor. Baba olmaya karar vermeden önce bebek bakımının getireceği ...
Kurum kültürünü oluşturmaya çalışan şirketler, yaşadıkları çalışan sirkülasyonu ile birlikte amaçlarına ulaşmakta zorlanıyor. Eleman göçünü aza indiren...
Başarının Temelindeki En Baba Faktör Bilim kanıtladı: Okul hayatında baba desteği anneninkinden daha etkili! İlgili babaların çocuklarının matematik zekâsı ...









