Kurumsal Gelişim Merkezi

DBE Yetenek Yönetimi Programı

DBE Yetenek Yönetimi Programı

Bir kurumun fark yaratmasında ve gelecekte varlığını sürdürebilmesinde en önemli etken “Yetenekli Çalışanlar”dır. Dolayısıyla Yetenek Yönetimi kurumlar için hayati önem taşır.

Kurumun sadece yetenekli çalışanlara sahip olması yetmez, aynı zamanda onların mutluluğunu ve yüksek performans göstermelerini sağlayacak Yetenek Yönetimi programları geliştirmesi gereklidir.

Yetenek Yönetimi, kurumların hedeflerine ulaşmalarını, yeni yetenekleri kazanmalarını, yeteneklerin gelişmelerini ve bağlanmalarını sağlayacak bütünsel bir program olarak ele alınmalıdır. DBE Yetenek Yönetimi Programı, potansiyelden performansa bakış açısıyla sistemsel olarak seviyelendirilmiş üç aşamadan oluşur.

Yeteneği Kuruma Kazandırmak

İhtiyaç ve Analiz Çalışmaları
16PF Kişilik Envanteri
DBE Genel Yetenek Testi
Değerlendirme ve Geliştirme Merkezi Uygulamaları
Geri Bildirimler

Yeteneği Geliştirmek

Yüksek potansiyel gösteren adayların güçlü ve gelişime açık yönlerine bağlı olarak yapılandırılacak eğitim ve gelişim çalışmaları

Yeteneği Kuruma Bağlamak

Çalışan memnuniyeti ve bağlılığı araştırmaları ile yetenekleri kurumda tutacak stratejilerin geliştirilmesi

Takip Çalışmaları

Her eğitimden sonra katılımcılardan davranış değişikliğine yönelik hedeflerin alınması ve ½ günlük çalıştaylarla takibinin yapılması.

DBE Yetenek Yönetimi Programı hakkında Müşteri Temsilcimiz ile görüşmek için kgm@dbe.com.tr adresini kullanabilir veya 212 233 01 10 numaralı hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Benzer İçerikler :

DBE Satış Yetkinliğini Arttırma

DBE’nin sunduğu kişisel ve kurumsal gelişim hizmetleri, çalışanların yapabilirliklerinden öte potansiyellerini saptamak konusunda farklılık yaratı...

DBE Değerlendirme Merkezi Değerlendirici Programı

DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü’nün deneyimsel öğrenme yaklaşımıyla tasarladığı bu program sayesinde, değerlendirme merkezine dair tüm süreçleri ...

İK Uzmanlığı Gelişim Programı

İnsan kaynakları profesyonellerinin iş süreçleri, doğru elemanı doğru pozisyona yerleştirmekle başlar. Adil bir performans yönetim sistemi kurmak, objektif bir ...

DBE Kültürel Gelişim Programı

Yaşanan hızlı değişimler yönetici ve çalışan rollerine de yansımaktadır. Bu rolleri sürdürülebilir hale getirmek yeni davranışlar ve iş yapış tarzları...

İlginizi Çekebilir :

DBE Lider Gelişim Programı

  Bu programda, katılımcının önce kendi kimliğini sonra da bireyin kendine özel geliştireceği Liderliği keşfetmesi amaçlanmaktadır. Programımız, ...

İK Uzmanlığı Gelişim Programı

İnsan kaynakları profesyonellerinin iş süreçleri, doğru elemanı doğru pozisyona yerleştirmekle başlar. Adil bir performans yönetim sistemi kurmak, objektif bir ...

DBE Yetenek Yönetimi Programı

Bir kurumun fark yaratmasında ve gelecekte varlığını sürdürebilmesinde en önemli etken “Yetenekli Çalışanlar”dır. Dolayısıyla Yetenek Yönetimi ...

DBE - ÇMA Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketi

Çalışanlarınızın Motivasyonunu, Beklentilerini ve Bağlılığını Bilimsel Yöntemler ile Analiz Ederek Ölçüyoruz. DBE – ÇMA Çalışan Bağlılığı ve ...