İK Uzmanlığı Gelişim Programı
İnsan kaynakları profesyonellerinin iş süreçleri, doğru elemanı doğru pozisyona yerleştirmekle başlar. Adil bir performans yönetim sistemi kurmak, objektif bir ölçümleme sağlamak ve çalışanların eğitim ve gelişimine katkıda bulunmakla devam eder. Başarılı bir insan kaynakları profesyonelinin kurum içinde olumlu ve verimli bir çalışma iklimi yaratma konusundaki katkısı büyüktür.
DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü 35 yıllık birikimi ve tecrübeli eğitmen ve danışman kadrosu ile insan kaynakları profesyonellerinin iş süreçlerini destekleyecek “İK Uzmanlığı Gelişim Programı” oluşturmuştur. DBE uzmanlığındaki test ve envanterlerle de desteklenen bu özel program, yetişkin öğrenme metadolojisine göre hazırlanmış uygulamalı yedi özel eğitimi de içermektedir.
DBE İK Uzmanlığı Programı hakkında müşteri temsilcimiz ile görüşmek için kgm@dbe.com.tr adresini kullanabilir veya 212 233 01 10 numaralı hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Benzer İçerikler :
İnsan kaynakları profesyonellerinin iş süreçleri, doğru elemanı doğru pozisyona yerleştirmekle başlar. Adil bir performans yönetim sistemi kurmak, objektif bir ...
Endüstri 4.0 devrimini konuştuğumuz bu günlerde, teknolojinin gelişimi, teknoloji ile daha iç içe büyüyen yeni jenerasyonlar ve bu jenerasyonların çalışma ...
DBE “Mavi Yaka Gelişim” programı; bir kurumun mavi yaka çalışanlarının işe alımında kullanılacak araçların seçimi (mavi yaka işe alım testleri), ...
Üst Yönetim’in ana görevi, hedeflerin etkili ve verimli bir biçimde gerçekleştirilmesi için bir gruba yön vermek, onları en iyi şekilde koordine etmek ve ...
İlginizi Çekebilir :
“E-Liderlik, liderlik edilen bireylerin; düşünce, davranış, tutum ve performanslarını ölçmek, geliştirmek ve değiştirmek için sosyal etkileşim sürecinde ...
DBE “Mavi Yaka Gelişim” programı; bir kurumun mavi yaka çalışanlarının işe alımında kullanılacak araçların seçimi (mavi yaka işe alım testleri), ...
Yaşanan hızlı değişimler yönetici ve çalışan rollerine de yansımaktadır. Bu rolleri sürdürülebilir hale getirmek yeni davranışlar ve iş yapış tarzları...
Üst düzey yöneticilerin değişimi en iyi şekilde yönetmeleri beklenir. Yönetici hızla değişen durumlara uyum sağladığı gibi birlikte çalıştığı kişilerin de uyum ...